top3 -

Usch vad jobbigt..

Godpåsk om man säger så! Idag är det fredag vilket innebar tjejkväll. Jag, Fanny, Elin o Tove lagade mat, drack lite vin och åt chockladmousse. Dock varade inte tjejkvällen så länge eftersom killarna stormade in, men det gjorde inte så mycket. Vid middagen blev det iaf snack om framtiden, eller om nästa år iaf. Och som alla vet (men som jag försöker förtränga) ska man välja skola om fem dagar. Det vi kom fram till var iaf att man inte behöver ha så bråttom. Så helt ärligt, just för tillfället lutar det mot en säsong till här i Åre. Men ni som känner mig vet att detta kan ändra. Och sen så beror det ju lite på vilka som kommer tillbaks nästa år. Men just nu är jag hur sugen som helst...

 
2009-04-11 @ 00:37:17 Madde Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia

maddee.....! du ändrar dig efter varje gång du haft det här "samtalet"! :p

2009-04-11 @ 18:25:20
URL:
http://wikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91