top3 -

Söndag & tjejmiddag.

Hej! Fredagen var rolig, men ingen pangkväll... Trevligt att träffa lite folk igen och sånt.

Mådde rätt bra i lördags när jag vaknade. Åkte till Volvo och kollade på bil till Dennis, sen en sväng hem till hans mamma och efter det åkte vi lite motorcykel. På kvällen gick vi på bio i jakan och såg Ice Age 3, vi var helt ensamma i biosalongen och filmen var bra!! :)

Sitter ute och dricker kaffe nu, ska snart äta lunch. Sen tror jag att jag och min mamma ska åka och shoppa lite saker som måste fixas. Ikväll blir det tjejmiddag hemma hos Ea eftersom att hon flyttar till Linköping på tisdag!






- Bilder från i fredags!
2009-08-09 @ 12:02:30 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91