top3 -

Tisdag.

Tisdag idag. Städar rummet och fixar lite bara... slappardag idag. Igår blev en lång dag, följde med mamma och dem på husvisning och efter det åkte vi runt till en massa bilaffärer med Yvette. Huset var iaf jättefint så jag hoppas verkligen att dem får det, vore jättekul!! Men man vet ju aldrig... och jag ska ju inte ens flytta med, men ändåå.. hoppashoppas!

Ikväll kommer Madde hem, får se om vi hinner träffas eller ej, hoppas verkligen det! Sen imorgon ska jag upp tidigt. Jag, Sebban och Dennis ska först åka till Ikea och köpa lite grejs som behövs till köket och sen mot Alvik och bygga! Längtar tills allt blir klart, men nu är det inte långt kvar :)

(Idag flyttade Ea till Linköping, skittrist. Men vi tjejjer ska åka och hälsa på henne någon gång i September så det blir nog skitskoj) :D
2009-08-11 @ 14:36:49 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91