top3 -

Ändrade planer!

Jahapp. Denna vecka blir nog inte riktigt som jag hade tänkt mig då Dennis igår fick reda på att han skulle åka till Danmark i några dagar och jobba.Han åkte imorse och kommer hem på lördag morgon. Så nu är jag helt ensam hemma... Nått som är bra är iaf att jag har bil ett par dagar så att nu kan jag ta bilen varje morgon till praktiken! Gillar dock inte att sova helt ensam i lägenheten :/

Så vad ska jag sysselsätta mig nu med i ett par dagar? Det jag vet är iaf att snart tänkte jag ta ett bad & sen käka frukost. Sen åker jag till Kungsängen och hälsar på min mammi och vovven :D När jag är klar där plockar jag upp Linda som ska sova hos mig inatt :) Får se om vi kanske åker förbi Kista eller nått också påvägen hem! :)

Imorgon jobbar jag och likaså på torsdag. Får väll försöka få lite plugg gjort eller nått på kvällarna här i min ensamhet eller nått. Sen på fredag efter jobbet tänkte jag ta bilen till Kungsängen igen och kolla på Idolfinalen med familjen och sen sova över där.

Sen på lördag morgon kl 10.00 åker jag till Bromma flygplats och plockar upp my boyfriend igen :D Därefter blir det presentköp till hans yngsta lillasyster eftersom att vi ska på kalas hos hans mor på eftermiddagen.
På kvällen blir det lite dricka här hemma hos oss med Linda och David. Får se om vi kanske drar ut eller nått sen efter? I Don't know.

Nu ska ja fixa Dennis juleklapp :D Bye


På söndag ska vi köpa julgran och försöka oss på att baka lussebullar!

2009-12-08 @ 09:45:38 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91