top3 -

År 2009.

Imorgon är det nyår och vi har fortfarande inte bestämt oss för vad vi ska göra? Känns faktiskt inte lika viktigt längre... men middag här hemma hos oss lär det bli till att börja med iaf :)

En sammanfattning av år 2009 kommer här:

- I början på januari åkte jag, Linda + 16 killar från Kungsängen till Idre. Det var fest hela tiden och vi bodde i ett jättestort och fint hus. Hade nog mitt livs roligaste vecka och jag är superglad över att vi åkte dit. Det var också under denna vecka som jag träffade Dennis :)







- Under påsklovet åkte hela min familj minus Sebban till Lanzarote en vecka & när jag kom hem därifrån åkte jag upp till Åre och hälsade på Madde.

- Den 26 maj var då vi blev tillsamans efter att ha träffats i några månader.

- 6 juni var också en väldigt bra dag som jag alltid kommer att minnas. Jag tog studenten!!! Hade en sjukt rolig dag i skolan, på min mottagning och sen på slutskivan. Eller aa egentligen borde jag ha gett upp efter mottagningen tror jag ;) Men kul var det!!

- I juli åkte hela familjen till Frankrike/Nice. Var ett superfint ställe och jag hade det jätteskönt trots att jag längtade hem en hel del. I Augusti åkte jag och Dennis till Kreta vilket var jättemysigt.



- I början på september lämnade jag Kungsängen och min familj för att flytta hemifrån & ihop med Dennis. Så nu bor jag i Alvik/Minneberg och trivs jättebra :)

- I oktober började jag att plugga till Undersköterska. Hade egentligen tänkt att vara ledig från början men jag kände att jag faktiskt ville komma igång på en gång, jag vill börja jobba nångång. Så för tillfället håller jag på att plugga till det och jag är klar hösten år 2010. Får se om det kanske blir sjuksköterska senare för jag trivs verkligen jättebra med det jag har valt efter att ha vart ute på praktik m.m. Det var också lite därför jag valde undersköterskeutbildningen först för att se om det är något som passar mig!

Ja det var väll allt? Eller juste. I samma veva som jag flyttade hemifrån köpte min familj villa och flyttade ut mot Lennartsnäs och skaffade även världens sötaste lille vovve som heter Ida, en boxer.





Ja, snart är det bara jag kvar i Stockholm (som tur är inte i Kungsängen)... Ea har flyttat till Linköping och ska plugga där i fem år! Vicky säsongar i Trysil och Madde i Åre. Nu är det bara lilla Linda kvar men även hon vill säsonga i Trysil så allt beror på om hon får jobbet där eller ej.

2009-12-30 @ 13:36:18 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91