top3 -

Dan före dopparedan

Så var de sista klapparna köpta & inslagna. Känns så konstigt att det är julafton imorgon? Ingenting är sig likt. Vid den här tiden brukar jag sitta hemma i Kungsängen och glo på julfilmer med Rickard för att få tiden att gå fortare... Nu sitter jag alldeles ensam hemma i Minneberg och slår in julklappar. Galet hur saker och ting kan ändras fort? Men bra också =)

Dennis jobbar natt så vi kommer väll inte iväg till Kungsängen jättetidigt, men innan kl två ska vi iaf vara där har mami sagt!! Har köpt gröt m.m. till frukost imorgon också. Nu ska jag få i mig lite käk (kebabpiroger), sen städa & packa en väska för imorgon. GOD JUL!

2009-12-23 @ 18:11:48 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91