top3 -

Fredag

Tänkte att jag skulle försöka bli lite mer aktiv här på bloggen igen, får se hur bra det går.
Fredag är det idag, vilket betyder helg. Dom första tre dagarna på jobbet har gått bra.

Ikväll har jag varit hemma hos Rebecca och kollar på idol. Sämst att Tove åkte ut. Var ju helt självklart att Tove och Erik skulle vara i finalen, men det tyckte tydligen inte resten av svenska folket. Jaja, var iaf trevligt där. Nu sitter jag bara och väntar på att min kära pojkvän ska ringa och be mig att komma och hämta honom. Han är nämligen inne och festar lite i byn. Så det vore ju trevligt om han kunde ringa snart så att man kunde få sova.

Har inte direkt några planer för helgen. Får se om det blir lite snowboard imorgon, vore kul. Man blir väldigt sugen på att åka när man är här uppe.
2009-12-05 @ 00:22:15 Madde Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91