top3 -

Hektisk morgon.

Jobbade dag idag & det blidde en rätt stressig morgon vill jag lova. Försov mig, klädde på mig & sprang upp till bussen som jag SÅKLART ser åka iväg... Bestämmer mig då för att ta bilen till jobbet istället vilket jag aldrig gjort förut. Körde självklart fel och virrade bort mig. Ringde till Dennis som fick förklara vägen för mig och jag kom tio minuter försent. Men det gjorde ingenting och ja har aldrig kommit sent tidigare så de var skönt! Slutade halv två och körde först Anki (en tjej som jag jobbat lite med) till Islandstorget och sen åkte jag hemmåt. Har faktiskt insett att jag kommer att sakna hela stället lite när jag slutar, börjar känna mig som hemma där & nu har snart halva praktiken gått.

Imorgon jobbar jag kväll, skönt. Då får man sovmorgon :D
Nu: Mat, tvätt & sen tvn.
2009-12-02 @ 16:39:41 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91