top3 -

Julmarknad med Linda i Sumpan.

Igår åkte jag hem till mammsen, åt lunch och hälsade på lite. Efter det hämtade jag upp Linda och så åkte vi till Kista och tittade lite i affärer, fick med mej en tröjja hem iaf. Sen åkte vi hem till mig och åt min underbara thaikyckling med ris! Blidde dh och sen sova då jag skulle upp tidigt och jobba imorse. Grymt skönt dock att ta bilen till jobbet... Körde hem Maria efter jobbet också och sen åkte jag hem, där Linda fortfarande var kvar :)

Bestämde oss för att åka till Sumpan och gå på Julmarknad, mysigt :) Fick med mig lite allt möjligt hem, en kaffetermos, lite småsaker hit hem, sockor, lussebullar, te och brända mandlar... Så nu sitter jag och proppar i mig godsaker till middag. Känns lite ensamt men det funkar!!

Imorgon blir det jobb och sen på kvällen blir det nog en promenix med Sanna som går i min klass, hon bor i Traneberg, typ fem min härifrån! Åå jag saknar min käre pojkvän. Lite knasigt med tanke på att han faktiskt bara åkte igår morse... men de blir väll så när man är vana med att träffas hela tiden och göra allt tillsamans? Nu får han gärna ta och komma hem till mig igen, kommer bli två mycket ensamma nätter här hemma är jag rädd för :(
2009-12-09 @ 18:54:03 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91