top3 -

Lonely

Trött, mensvärk och ensam. Kom hem från jobbet vid halv tre idag, fick sluta tidigare som vanligt men kände mig så dum mot Maria som inte fick göra det så jag väntade på henne och gav henne sedan skjuts. Hennes sista dag imorgon också medan jag har en hel vecka kvar efter det. Ska bli tråkigt att inte ha henne där måste jag säga...

Pratade med Linda för en stund sedan och började fundera på att åka mot kungsan men jag orkar verkligen inte, ska ändå dit imorgon ju och sova hemma hos mammi :)

Jag har absolut ingen motivation till att ställa mig och laga mat ikväll? Men man måste ju äta... Får kolla om det finns något enkelt i kylen.
2009-12-10 @ 17:14:07 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91