top3 -

Snö.

Kom hem vid tretiden från jobbet! Mobilen hade dött när jag slutade och ja åkte på sms biljett dit imorse så jag fick lite panik.. men som tur var så var busschauffören snäll så jag fick åka med ändå!

Har vart en bra helg. Var hemma hos mamma i fredags och egentligen skulle jag ju sova där eftersom att Dennis var i Danmark men när jag på kvällen var vid donken med Linda och precis hade pratat klart med dennis som ''var i dankmark'' beställde vi mat och precis när vi var på g ut så står dennis där mitt på vägen, blidde rätt chockad då ;D han hade flygit hem en dag tidigare!! Vi åkte hem till oss efter det :) På lördagen blidde det kalas på eftermiddagen för dennis lillasyster och på vägen hem köpte vi en julgran. Senare på kvällen kom Linda och David hit. Blidde vin & spel, trevligt. Åkte in till stan och vi hamnade på Berns. Kom hem vid typ halv fem tror jag?
Mådde piss på söndagen. Inte kull!! Men på kvällen orkade vi iaf klä granen och den blidde jättefin :D Undrar vad som finns i paketen under? Haha.... Massa snö ute nu också, härligt!!
2009-12-15 @ 15:54:54 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91