top3 -

Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Ja, någon bio blidde det inte alls igår. När vi satt i bilen påväg mot Vällingby insåg vi att vi hellre ville parta lite! Vi vände och åkte hem till mig och kollade klart på Let´s dance. Efter det fick vi skjuts hem till Sanna där det blev lite fest. Fick bli Gc en stund också... Hade iaf en trevlig kväll men tog det hyffsat lugnt eftersom att jag hade bestämt mig för att ta en vit helg. Blev upphämtad runt halvtre tiden av d och drog hem till mig.

Idag har jag inte gjort nått speciellt, kom precis ur duschen & så passar jag bror min. Får se vad som händer idag? De finns en hel del ideér om hur vi ska spendera alla hjärtans dag kvällen, men vi har inte riktigt kommit fram till nått än. Ska iaf leka med Linda, Oscar & Nike! Nej, nu ska jag göra mig iordning och städa rummet lite. Farväl.
2009-02-14 @ 14:22:52 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91