top3 -

Grattis Linda<3

Dagarna bara flyger förbi och nu är det redan onsdag. Imorgon är jag ledig & på fredag har jag endast en lektion, sen är det LOOV i en vecka! Sjukt skönt. Fortfarande oklart om jag ska upp till Åre eller inte? Kanske borde ta och bestämma det snart egentligen... Igår blev det film hemma hos Nike & vi kollade på Snowroller, sjukt rolig! Snart hade jag tänkt att sätta igång med en del plugg och efter det får vi se vad jag hittar på? Linda fyller iaf 20 idag & på lördag ska hon ha födelsedagsfest, hoppas det blir kul! Grattis gummsan :)

Ligger och planerar de kommande resorna lite just nu. Och nått som är lite kul är att vi nu har blivit fyra flickor som förmodligen ska med på vår sol&bad semester i maj. Det är jag, Madde, Vicky & Ea! Hoppas alla kan nu bara.

2009-02-18 @ 14:15:24 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91