top3 -

Livet leker

- Jag är bara jätteglad just nu!
- Idag har jag shoppat, kollat på film hemma hos Linda & skjutsat Tony till Spånga. Åt även lunch på Franco´s med Linda och nu börjar jag verkligen lära känna personalen där, haha. Jag får gratis dricka, de lyxar till min mat & dem vet vad jag heter! :D
- Snart ska jag hämta Jonas och leka lite med honom. Det var ett tag sen sist :/
- Och jag kan vara ute sent för att jag är ledig imorgon, woho!
- Har nyss planerat snowracing i bruket någondag i veckan, haha. Ska bli nice
- Jag ser mycket framemot Lindas 20års feeest
- och sist, men inte minst: om typ tre veckor drar jag till Åre & min Madeleine


- Det ända som suger är att jag måste plugga imorgon. Menmen... Sånt är livet.
2009-02-01 @ 23:26:32 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91