top3 -

Onsdag

Igår blev det bygget. Var jätte otaggad först men eftersom Caroline åker hem imorgon så fick det bli utgång. Och det blev riktigt kul.. Så det var ett bra val att gå ut (kanske inte såhär dagen efter ifs) Så idag har jag tagit det väldigt lugnt, för värsta ångest när jag kollar ut genom fönstret. Sjukt fint väder. Men Caoline är ute och åker med Clemme. Ikväll har vi fotbollstunering här i Björnen. Skidlärare mot stugvärdar mot vaktmästae osv. Ska bli kul, dock tror jag att det blir hejarklacken för mig. Men man vet aldrig ;)



Anne, jag och Caroline ;)

Hade ett långt samtal med min kära vän Ea idag också och vi började prata om sommaren. Gud vad jag längtar. Ska bli så kul i Maj när alla kommer hem igen. Ge mig maj!

2009-02-11 @ 14:53:38 Madde Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91