top3 -

Skithuvud.

Helt förstörd, haft världens migrän hela natten. Har kanske blivit lite bättre, men knappt ens det... Vill bara försvinnna!!! :'(

Igår åkte jag, Ea, Nike & Sebbe till Donken och drack kaffe medans vi väntade på Linda. Hämtade upp henne kl nio & drog till bruket. Var svinkul att få åka lite pulka :D Eller rättaresagt snowracer och stjärtlapp blev det för min del! Det gick galet fort... det ska vi iaf göra om snart igen :) Nu ska jag ta ett bad, försöka sova, knarka Eeze & tycka synd om mej själv.

Just det, som Madde tidigare nämnde så har hon kommit på att hon kanske inte ska börja plugga nästa år utan istället jobba & resa med mig och Vicky :D Woho! Vore galet skoj!
2009-02-04 @ 10:04:07 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91