top3 -

Skön dag!

Dagarna bara rullar iväg. Mamma och pappa åkte hem igår, det var riktigt skönt att ha dom här ett tag. Men igår blev dom iaf tvugna att åka hem, men de lämnade bilen här, hur skönt som helst. Ska få ha den resten av säsongen :)

Idag då. Dagen började med ett besök på sjukhuset. Elin och jag åkte dit. Stackarn ramlade i backen igår och gjorde illa knät. Men som tur var det inge allvarigt. När vi kom hem blev det fem avsnitt av OC innan jag åkte och tränade. Har köpt mitt gymkort nu och det var jätteskönt att komma igång. Kändes att man inte tränat på ett tag nu, men det ska de bli ändrig på!




Nu har jag tvättat tre tvättmaskiner, vilket verkligen behövdes. Så nu blir det OC och vin i soffan =)
2009-02-16 @ 17:30:03 Madde Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91