top3 -

Söndag.

Helt slutkörd är vad jag är. Blev en ganska mycket hårdare kväll igår än vad jag hade räknat med... Det blev iaf typ ingen pulkaåkning för min del då jag ungefär stukar tummen under första åket. Fyfan vad ont det gjorde/ gör och gud vad jag och Linda flög. Så jag fick sitta i bilen och tycka synd om mig själv medans de andra fortsatte åka. När det var färdiglekt ute i backen åkte vi till Coop och handlade maten till kvällen och det fick bli kött med potatisgratäng, mycket gott! Maten var dock inte klar förens typ halv tolv på natten, haha. Och gårdagens segrare på Pictionary var jag och Nike! Woho så grymma vi var!! Vi sov iaf kvar ute i skogen och vi kom inte i säng förens klockan sex imorse.

Idag har jag bara sovit och tagit en sväng med Linda. Skönt. Nu ska jag bara fortsätta med att sova och sen ska jag kolla på Beck hade jag tänkt! Och juste, fick ett kul sms av Madde idag också. Eller kul och kul men vi funderar på att dra utomlands en vecka i maj om jag kan ta ledigt från skolan. Vore galet skönt...
2009-02-15 @ 18:05:52 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91