top3 -

Sunday.

Godmorgon!

Igår åkte jag och Linda hem till Jessica som fyllt 20 år och firade henne tillsamans med hennes stora släkt :) Haha. Käkade tacos och snackade massa innan vi började bege oss hemåt, mycket trevligt! Det blidde två stopp på vägen hem, det ena var konsum då både jag och Linda hyrde en varsin film & sen hälsade vi på en kalasfull Sebbe mfl. hemma hos Chopler.

Drog hem till kl nio och då kom Dennis hit :) Vi kollade dock aldrig på filmen som jag hyrt så ska väll kanske ta och göra det idag eller nått. Han drog iaf tidigt imorse och nu är han på väg till Sälen. Orättvist.

Idag ska jag och Linda åka till Kista för att shoppa lite och käka lunch någonstanns. Får se vad man hittar på efter det? Har kommit på att jag är helt ledig imorgon så de e nice.
2009-02-01 @ 11:05:09 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91