top3 -

Superpigg!

Trevlig kväll igår. Började hemma hos Linda redan vid femtiden och vid åtta kom Nike och hämtade oss. Hämtade upp lite folk och sen drog vi hem till Nike och kollade på Let´s Dance! Fick skjuts nångång runt elvatiden kanske (?) av hans mor och det fick bli GC, like always. Tjoho... hehe! Innan jag kom hem åkte jag till Donken med chabo och hennes bror och det var underbart gott!

Och så nu till det sjuka: JAG vaknade klockan HALV NIO imorse, en lördag, och var superpigg! Galet?! Någon har visst lyckats förstöra mig helt och hållet. Har iaf haft en jättetrevlig morgon med familjen (Bibban har börjat prata igen..) och nu sitter jag och spelar MarioKart med Rille. Skitkul :D Ska bara dega hela dagen och sen ikväll ska jag ut och käka middag med familjen. Myspys. Får se vad som händer ikväll, antingen så hittar jag väll på nått med tjejjorna, eller med demmpan?! Kanske blir Mariokart med Rille också, får se. Haha. Livet känns iaf mycket bättre idag än vad det gjorde igår, skönt.

Nu blire godis och spel! Hej
2009-02-07 @ 12:10:59 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91