top3 -

Tidsdag

Trodde att jag skulle dö de första timmarna på jobbet idag, men det blev bättre efter ett tag. Kvällen igår var as rolig. Förfest på garaget och sedan drog vi hem och hade mer förfest hemma hos oss med de nya tjejerna. Tog taxi in till bygget där det inte var kö, hur skönt som helst. Träffade många konstiga personer under ikvällen och vid ett gick jag och Tove till Max där vi stötte på två killar från Estland, haha. Jag såg min chans att öva engelska och Tove satt mest och garva åt mig. Roligaste var nog när jag skulle förklara att jag visste vad Estonia var "it was a boat som gick down in the water" jaja, vi läde oss iaf vad öl hette på deras språk, ölo! Men efter ca en timmes snack på engelska så berättade dom att de skulle hem til Björnen och hade en minibuss. Härligt tänkte vi och åkte med dom.


Tove, jag och vår nya vän.

Idag har jag inte gjort så mycket, pantat flaskor för 107 kr. Det var en del kan jag berätta.. Nu ska jag för en gång skull lägga mig tidigt, ska bli skönt. Godnatt!
2009-02-04 @ 22:04:28 Madde Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91