top3 -

Toboggan i valle

Madde pratar svengelska och det får mig att tänka på Jenny när hon stod i vår älklinga affär här och skulle fråga efter en lila jacka. Först står hon och snackar ett tag med killen så jag går iväg och kollar på lite jackor. Sen hör jag henne säga "Yes, and I want the colour lajla" varpå biträdet tittar jättekonstigt på henne och säger med en frågande röst "lajla?" jag börjar skratta lite för mig själv och vrålar i affären "purple, Jenny!".

Sen måte jag ju bara brecka Mickans lilla fjant försök till pulkaåkning. Kan ju  tala om för er att jag har åkt pulka på riktigt! Igår så hyrde vi några plkor och åkte upp med en kabin, sen hade vi 7 kilometers(!) pulkabacke ner. Nu snackar vi pulkabacke! Det var på riktigt bland det roligaste jag gjort! Fick snö överallt, men det var det värt! Men Mickan, Bruket är ju kul det med ;)

Idag är det lite oväder, så vi sov till 13.10 typ. Skönt! Sen har vi inte gjort mycket mer än att sitta och dega på internet. Vet inte vad som händer ikväll, men blir antagligen utgång eller nåt i den stilen...

Ha det bra Puss!

2009-02-05 @ 17:45:30 Lilla v Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda

bruket är bättre än ingenting alls, vi hade fan kul! förstör inte vår glädje nu vicky! :P

2009-02-05 @ 21:42:24
URL:
http://dailyluxury.blogg.se/
Postat av: Vicky

Haha okey förlåt Linda! Men jag var bara tvungen ;)

2009-02-08 @ 16:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91