top3 -

Utgång

Igår blev det personalmiddag, sedan Wersens med Petter och slutligen vidare till Dippan. En lång och händelserik kväll.







Idag har jag varit mycket duktig. Istället för att bra ligga och vara bakis hela dagen (som jag egentligen borde gjort) har jag varit ute och åkt skior. Det gick som det gick, haha. Sedan har jag kört ner Clemme till tåget samt gått på byn i ca tre timmar och gjort av med pengar på massa kläder =)

Sen har jag också kommit på att jag saknar mina vänner där hemma väldigt mycket <3
2009-02-27 @ 20:03:59 Madde Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda

skulle va grymt om du kom hem (och stannade!) snart!

2009-02-27 @ 20:47:03
URL:
http://dailyluxury.blogg.se/
Postat av: linnea

Inte lika mycket som vi saknar dig:(

2009-02-28 @ 13:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91