top3 -

Riktig lyckad söndagskväll

Årets värsta vecka i Åre är nu här. Stockholmarna har kommit. Vi var nere på ica igårkväll och fick stå i kö i 15 minuter för att komma in i affären. Dom hade spärrat av ingången en kvart för att det var för mycket folk i affären, hur sjukt är inte det. Men mitt i all folkmassa på ica sprang jag iaf på en gammal klasskompis, Jacob. Mycket trevligt att träffa han, det var ett tag sen.

Jaja, igår var det tänkt hela dagen att vi skulle ut, men sen kom kvällen och vi var helt slut, så det blev mjukiskläder tills vi klockan tio ångrade oss. Så snabbt in i duschen och på med partykläderna. Rebecca körde ner oss till dippan vi halv tolv och det blev en jätterolig kväll. Fick en hel öl på mig, Hejbaberibakillen stog i baren och var svinpackad och jag sprang på Mathias där. När det stängde vid två blev det efterfest hos några killar som också jobbar här i Åre. Blev gitarhero där, vilket inte var min starka sida. Taxin kom strax efter halv fyra. Så det blev inte många timmars sömn inatt eftersom jag skulle upp och jobba 7.30, yey.


 






Nu sitter jag och har precis haft lunch, ska lägga mig och sova för att gå tillbaks till jobbet vid fyra och ta mig an alla jävla stockholmare ;)
2009-02-23 @ 13:05:34 Madde Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91