top3 -

RIX FM

En jobbdag kvar innan tredagars ledigt, härligt! Idag fick Vickan och jag sluta tidigare för att hinna ner till Rix Fm på torget. Vi klädde på oss alla kläder vi ägde (lätt övedrift). -22 grader är inte att leka med. Men jag frös faktiskt inte, vi stog och hoppade hela tiden. Var riktigt bra drag! Kevin, EMD, Velvet och Takida var några som var där. Efter showen gick vi ner till ica och där stod EMD i icakön, haha, de ni! ;) (gud vad intressant tänker ni nu) Jaja, när vi kom hem gjorde jag väldens godaste sallad och sen blev det melodifestivalen hos grannarna.




Velvet


Rix Morgon Zoo


Erik oc h Mattias


Takida


Söta Vickan


Vickan och jag 

Nu har Tove och jag precis lekt inte-nudda-mark i vårt hus. Då kände vi att vi började bli något övertrötta, så därför går vi och lägger oss nu, SOV GOTT! :)
2009-02-07 @ 23:21:21 Madde Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia

Nar ni har -22 har vi +32, det ar 50 grader varmare!! helt sjukt ju =D

2009-02-10 @ 05:21:09
URL:
http://wikberg.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha, aaa det är faktiskt helt sjukt.

2009-02-10 @ 10:12:17
URL: http://top3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91