top3 -

Söndag

Ja då var man tillbaks i vardagen i Åre. Har gått bra idag på jobbet, det var så mycket att göra så tiden barar rann iväg, skönt :) Och nu är man ledig två dagar och detta sitter och firas med öl och summer catch (som går på tvn) tillsammans med Elin ;) haha. Vad som hände ikväll är inte bestämt. Vi får se vad som orkas. Ett förslag är ju självklart Dippan, men jag vet inte om det blir så. 
Sen tänkte jag även berätta att vi nu är åtta som bor här på Blåkulla. Dom två sista flyttade in idag. Har bara träffat dom i några minuter men dom verkar trevliga =) Så det ska nog bli bra!
Förövrigt har det varit världens finaste väder idag så jag håller tummarna att det ska hålla i sig till imorgon för då ska jag upp på toppen och soola :)
2009-02-01 @ 18:37:06 Madde Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91