top3 -

Fredag

Tjo!
Igår fick det bli plugg & sen kom D hit. Nu har jag precis ätit upp ännu en sallad från Franco´s. Konstigt att jag aldrig tröttnar? Personalen där vet exakt vad jag ska ha i min sallad & vad som ska plockas bort, haha. Pinsamt! På lunchen idag drog jag och Madde till donken och åt.

Jag är jättetrött, men har redan sovit en stund. Så nu får jag ta och piggna till lite snart tycker jag! Ikväll ska vi nog hem till Chopler & föra och sen efter det blir det centrum! Får se om man kanske drar till Mp eller nått efter...

Idag fyller Jessica & Chabo 20 år, Grattis tejjjer!! Så imorgon ska vi hem till Jessica för att fira henne :)
Bye.
2009-01-30 @ 18:05:14 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91