top3 -

Grattis Jonas 19 år! <3



Shulululu!

Idag fyller en av mina bästa vänner 19 år. Han har blivit så stor nu... Lika stor som mig faktist och det är ballt!

Har vart en lååång dag i skolan idag. Började klockan tio och slutade vid typ halv fyra. Men jag fick iaf skjuts hem av Ted efter skolan så det var jätteskönt, tack!! Mår inte direkt superbra, är väldigt hostig och känner mig helt slut, menmen, det är bara att bita ihop...

... för ikväll blir det lite partaj! Har planerat med lite folk från Bro att vi ska festa me dem och det skulle inte förvåna mig om vi drar upp till centrum eller nått sånt :) Ska iaf börja kvällen med Ea och Linda men jag vet inte riktigt vart än, men fördmoligen så blir det hemma hos nån av dem iaf. Hoppas på en kul kväll! :D
2009-01-16 @ 16:41:41 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91