top3 -

Hemma från Åre.

De här dagarna har vart underbara. Sjukt kul att få umgås lite med Madde igen, kul att få åka lite skidor & två riktigt roliga partykvällar fick det bli :) Alla folk man träffat, syftar mest på dem som bor med Madde, var hur trevliga som helst & det var jättekul att få träffa dem.

Kom fram till centralen vid sju imorse och fasen så skönt det var att komma fram, det var ingen rolig bussresa direkt. Ea har ju gått & blivit sjuk också så hon fick stå ut med att ha feber och skit hela resan hem, stackaren. Hoppas verkligen inte att man blivit smittad nu, ska ju till Idre på söndag lixom! Och jag har delat säng med Ea i Åre :/ Jaja.

Nu ska jag ladda upp bilder från nyår, packa upp alla grejjor & sedan börja packa om allt igen, woho!


På tåget


Ea i backen


Jag i backen


Madde & jag ute på en promenad


Madeleine & Linnea slappar
2009-01-02 @ 15:06:49 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91