top3 -

Idre imorgon!

Stress, stress, streeessad! Har hur mycket som helst att göra inför morgondagen känns det som... bara att ta en sak i taget antar jag? Idag ska jag iaf hinna med att:

- Packa allting och de mesta ligger i tvätten just nu
- Handla mat med Linda
- Sätta på takboxen på vår bil
- Åka runt & hämta allas packning + skidor
- Dra upp till Alexandra & fika med Josse, Linda & Sanna. (Sista gången man träffar Josse innan hon drar till Paris i ett halvår). Måste försöka hinna med det...
- och de jobbigaste är att när ja kommer hem med all packning i bilen så måste jag ta ut allt igen eftersom att jag ska skjutsa ut mina päron + lillebror till Arlanda imorgonbitti innan vi sticker till Idre. Dem ska till Teneriffa i en vecka!!
- Tvätta bilen
- Hem till Junker ikväll?

Nu ska jag sätta igång med packningen.
2009-01-03 @ 14:13:35 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91