top3 -

Lite från valle!

Kallaste månaden i alperna, det går rykten om att det ska bli -28 grader under veckan. Då kommer jag ligga under täcket tills det blir varmare. Här nere är det superbra! Men ibland kan det vara lite jobbigt, som när man glömmer solisarna hemma och måste gå och kisa helatiden, eller när man får grym mjölksyra i benen efter att ha åkt en backe på typ 3 km. Då börjar man ju nästan fundera på om det verkligen är värt det. Moahaha

Nyår var roligt, vi åt tre rätters på ett litet ställe som heter Sne sko, danskt, som allt annat.... på varningsskyltar i backen till exempel, står det LANGSAMT, så mycket danskt men lite svenskt är det ju oxå. I alla fall, efter middagen så festade vi en heeeel del. Kanske blev lite för många vodkadrinkar efter ett tag... men jag kommer typ ihåg det mesta. Jag hade kuul i alla fall :D slutade festa vid halv 8 på morgonen.

Pratade med Mickan och Madde i telefonen från Åre, dom verkade ha det superbra! Det var underbart att höra ere röster! Saknar er tjejer!

Nu ska jag hitta på något annat att göra... blir antagligen utgång även idag för det e nårga danskar som ska ha fest, men efter det ska jag försöka lugna ner mig lite! haha så du behöver inte vara orolig Mickan!

ha det !
2009-01-04 @ 16:03:00 Lilla v Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91