top3 -

Saturday.

Kvällen igår vart faktist riktigt trevlig och jag kom i säng vid fyra tiden. Vaknade upp tio imorse och var faktist hyffsat pigg. Drog då upp till Linda för att leka lite med henne. Madde kom förbi och sa hejdå också :/ Triiist. Hon var hemma alldeles för kort tid! Men men, ska ju upp till Åre om tre veckor så det är ju inte speciellt långt kvar tills vi ses igen.

Igår började vi iaf hemma hos Chopler där det var lite folk. Trevligt! Sen drog jag upp till sportis en stund och efter det fick det bli Alexandra.

Jahapp, nu sitter jag bara här i sängen och tråkar framför datan. Får se vad jag ska göra, men det lutar mot en tupplur. Verkar som om att det är mycket folk som ska ut ikväll och jag är faktist lite småsugen måste jag erkänna. Men jag får se, tror nog att det blir en lugn kväll. Ska hem till Jessica i stäket klockan sex och äta middag, ska bli trevligt :) Men dit tar jag iaf bilen!

Imorgon är planerna: shopping med Linda i Kista, niiice :D och sen lite plugga...
2009-01-31 @ 14:32:18 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91