top3 -

Solen lyser och fåglarna kvittrar....eller?

Idag var nog den bästa dagen på detta år. Vi hajkade i typ 30 min för att komma till ett schyst offpiståk. Och det var SCHYST! Går inte riktigt att beskriva det med ett ord, men ska försöka: ORGASM! Sen under eftermiddagen byggde vi vårt egna hopp och landade i lössnö, jag kan ju tala om att jag hade snö överallt efter det. Drog till Tango på afterski, men drack inget eftersom vi har inlett en nykterhetsvecka här!

Är lite avundsjuk på Madde faktiskt, som bara kan dra hem sådär och sen tillbaka. Skulle inte vara helt fel faktiskt. Men jag har det grymt här med! Börjar dock tröttna på mina kläder och längta efter en stor säng! För tillfället ligger jag i den mest ostabila våningssäng som existerar! Så fort Jenny (som ligger under mig) rör på stortån vibrerar hela sängen. Men man vänjer sig!

Ha det!
xoxo
Solig hälsningar från valleballe!
2009-01-29 @ 22:08:35 Lilla v Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91