top3 -

Tisdagkväll.

Måste tyvärr erkänna att jag är lite smått avundsjuk på mina två kära vänner Madeleine & Viktoria. Dom är jämt ute & festar och väldigt ofta får man ett samtal som handlar om hur kul dom har det & att de inte vill komma hem igen. Det känns ju inge vidare skoj att höra för mig, men för dem är det självklart jättekul. Blä. Jag vill att ni ska komma hem nu. Jag saknar er. Madde säger att hon ska komma hem & hälsa på om en månad, jag tycker dock att det är alldeles för lång tid kvar till dess.

Försökte mig på Redovisningen & beskattningen nyss, men jag fattade verkligen ingenting. Måste få hjälp av Maria imorgon i skolan... Ikväll har jag iaf hunnit vara på donken två gånger. Bra jobbat! Tog faktist en fika med Stefan där, galet länge sen man träffade honom. Mycket trevligt faktiskt! Snart slutar D jobba och då kommer han hit :) Nu ska jag nog kolla på lite vänner så att jag håller mig vaken.






2009-01-20 @ 23:38:30 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91