top3 -

Uf mässa & utgång!

Hemma efter en ganska tragisk, men rolig skoldag. Haha :D Ufmässan ägde ju rum idag i Ubg och vi har precis insett att våra kebeepers suger! De piper verkligen för minsta lilla ljud... Så nu ska vi väll försöka reklamera dem och så. Får se hur vi löser detta! Vi vågade lixom inte sälja produkterna till lärare och bankfolket. Men Ea & Madde var iaf på besök i min skola idag & de följde även med till Fanco´s där vi hade företagslunch :D

Igår drog jag till jakan efter skolan med Madde, Ea & Linda. Vi åt middag på någon resturang & jag åt någon jättegod pasta. Efteråt drog de andra till Alex & jag drog hem... D kom runt kl åtta & vi somnade ganska tidigt eftersom att båda skulle upp tidigt idag. Eller juste, flickorna kom ju förbi och kidnappade mej en snabbis innan jag somnade, haha. NÖRDAR NI ÄR!!

Nu ska jag iaf ta en tupplur innan jag ska äta middag & börja göra mig iordning. Ikväll blir det utgång med Madde & Ea. Det är dock oklart om vart vi ska men någonstanns i stan blir det iaf! Ska hem till Maddes syster Malin innan också i Sumpan & dricka lite vin :) Tror även att Linda skulle komma förbi dit en sväng!!

Godnatt.

2009-01-28 @ 15:54:10 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91