top3 -

Söndag

Ja, året kunde ju ha börjat bättre. Har legat hemma tre dagar nu och varit jätte dålig, usch. Men som Ea sa nyss i telefonen "nu kan det ju bara bli bättre" Så vi får hoppas på det. Men med min otur här i Åre skulle det inte förvåna mig om något värre skulle hända.

Jaja pratade med Mickan i telefon för ett tag sedan. Dom är ju på väg upp till Idre. Var meningen att jag skulle hänga med några dagar men det blev inte så, vilket jag är mycket glad över nu med tanke på hur jag mår. Men hursomhelst berättade hon iaf att den ena bilen hade fått böta 3000 kr för att dom hade gjort en "farlig omkörnig" förstod jag det som. Och då hade ca tre timma av deras semestervecka gått, man kan ju undra vad som kommer ha hänt när veckan är slut.

Blir inge jobb för mig imorgon heller. Men jag hoppas på att jag ska oka gå till jobbet på tisdag, men det är inte alls säkert.

Ikväll blir det mean girls och te, bye!
2009-01-04 @ 18:06:36 Madde Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91