top3 -

Söndagkväll

Tiden går verkligen snabbt här uppe, nu har snart halv säsongen gått och om två veckor flyttar två till in i huset. Känns lite sådär halvkul. Tycker att det fungerar så bra nu och skulle hellre vilja ha det som det är. Men men, nu ska jag inte var negativ, man vet ju aldrig hur det blir ;) Kanske blir det bara bättre?

Ikväll är det lite oklart om vad som händer. Några ska ut och några ska kolla film. Men det blir nog antagligen film för min del. Jobbar imorgon och sen ska jag sitta på ett tåg i sju timma, så det vore lite kul att vara lite pigg då. Sen måste jag ju också vara utvilad när jag nu ska hem till Kungsängen. Måste ju hinna med så mycket som möjligt på de dagarna. Känns verkligen jätte konstigt att jag ska åka hem, lite overkligt på nått sätt.




me and rebecca ;)
 
2009-01-25 @ 19:35:05 Madde Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91