top3 -

Storstädning

Storstädningen fortsätter! Har slängt en hel del saker nu men jag har också hittat väldigt mycket kläder som jag glömt bort. Idag åkte Dennis till göteborg och jag åker dit på lördag morgon igen. Men jag slipper faktiskt åka tåg som tur är!! Min bror och hans kompisar hade nämligen en plats kvar i bilen då dom ska till gbg och gå på U2 konserten *avundsjuk*, så jag fick åka med dem :D Får nog bytas av med Emil o köra lite också!! Efter deras konsert ska vi möta upp dem och gå ut och festa på kvällen, kulkul. Åååh, jag vill att tiden ska gå fort fram nu. Snart åker ja till Kreta & snart flyttar jag hemifrån :) I´m happy!

Nu ska jag ta ett sista ryck och sen blir det en fikatur med Linda :D
2009-07-29 @ 16:47:08 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91