top3 -

Hemma och sliiiiten.

Sliten som faaaaaasen efter gårkvällen. Kom hem från Göteborg vid sjutiden och drog direkt hem till Madde där alla tjejjor redan var. Drack en massa vin och åkte in till staden, det blidde laroy. Hade faktiskt en riktigt trevlig kväll och vi kom nog hem till Madde igen vid tretiden? Nu mår jag pyton och sitter och försöker få i mig en pan pizza. Resten av flickorna befinner sig nere på gröna udden och badar... Jag tycker att dem är sjuka då vädret inte är det bästa, men men.

Göteborg var iaf jättemysigt och vi bodde på ett jättefint hotell som hade allt! Där kommer det inte att gå någon nöd på mig iaf ;D Haha. Åker nog dit nästa fredag eller nått igen och stannar tills onsdagen. Men vi får se, har inte riktigt bestämt mig än.

Ikväll blir det tacos middag hemma hos Madde med alla flickor :D Myspys! Lite sorgligt att alla håller på och splittras igen. Några av oss flyttar hemifån, Ea sticker till Linköping i fem år och vissa ska säsonga i vinter igen. Menmen... Sånt é livet... Bye.
2009-07-23 @ 13:22:57 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91