top3 -

Rörigt

Skönt att va hemma nu faktiskt måste jag säga. Har precis vart i jakan och shoppat lite, hittade ett par jeans, en klänning och lite underkläder. Om ett tag kommer Dennis och hämtar mig för att sedan åka hem till honom i Alvik!

Allt e lite småkonstigt och osäkert just nu men som det ser ut just nu iaf så åker jag till Göteborg på torsdag och sen nångång nästa vecka igen. Men allt kan ändras, skulle gärna hinna träffa alla här hemma också. Aja, får se hur ja gör... Nu ska jag fortsätta med att städa mitt rum och packa upp. Hej!

Ajuste, klantig som jag är så har jag lyckats glömma sladden till min laptop i hotellrummet i Frankrike så för tillfället har jag ingen data heller. Woho! Blir så trött på mej själv ibland...
2009-07-14 @ 16:22:33 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91