top3 -

Bio ikväll.

Igår på förmiddagen åkte jag och Madde till Upplands Väsby för att hämta Ea, Sofia och Annika. Vi köpte med oss mat hem från Franco´s som vi åt hemma hos Eas pappa framför The City maratonet som vi kollade på hela dagen. Sjukt bra serie ju... Aldrig kollat på dem där serierna förut. Mot kvällen kom det mer folk och jag hade en trevlig kväll. Blev dock lite trött på slutet... Åkte till jakan vid elva och var där en liten stund innan jag, Madde och Ea bestämde oss för att åka hem. Fick bli donken på vägen också såklart ;D

Vaknade vid åtta imorse och var superpigg! Nu ska jag fortsätta med att fixa garderoben tills jag ska åka till Kista och shoppa  lite. Sen ikväll blir det Bio med Dennis, vi ska se Drag me to hell i Kista. Hej
2009-06-14 @ 10:55:54 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91