top3 -

Söndag.

Årets midsommar blev inte speciellt lyckat för min del. Kom hem och somnade redan kl 20.00 då jag hade sjukt ont i huvudet. Men hela dagen innan det hemma hos Linda var mysig med lunch och vin.

Igår var en riktig segdag och på kvällen vart det filmkväll hemma hos Vicky med chips & godis. Vi kollade faktiskt på hela tre filmer också!! Changeling, 1408 och Pretty Woman var filmerna vi såg och det var jag, Vicky, Ea, Linda och Joel som tittade :)

Idag har jag inte gjort nått speciellt... vart ute lite i det fina vädret & solen är väll typ det enda? Sköönt att det ska bli fint väder nu hela veckan. Hoppas, hoppas det håller i sig. Snart kommer mammsen hem med mat från Franco´s och sen ikväll kommer Dennis hit.
2009-06-21 @ 16:50:12 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91