top3 -

Australien?

För någon timme sedan ringde min kära vän Sofia, eller egentligen var det faktiskt jag som ringde, så detta är alltså mitt fel, jaja, spela roll! Hon sa iaf att hon antagligen skulle åka ner till Australien och möta upp Ea när Tony åker hem. Och då är frågan "varför ska jag inte följa med?" Och det finns faktiskt inte så många svar på den frågan. Hursomhelst vore det helt sjukt kul. Åka ner och bara njuta av livet, kanske hitta nått jobb och bara vara där tills pengarna tar slut.
Usch, det här är verkligen inget lätt beslut att ta. Tror nog bara att det handla om att våga bestämma sig sen är det ju bara att åka. Det jobbigaste är ju att jag bara skulle hinna vara hemma någon dag när jag kommer hem från Åre. Och då har jag ju redan varit borta ca ett halv år, kanske skönt att vara hemma ett tag då? Det gäller att väga för och nackdelar mot varandra. Så nu kommer det inte bli lätt att sova i natt...


2009-03-01 @ 22:14:12 Madde Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91