top3 -

Besatt eller nått?

På riktigt, jag är kär. Filmen är underbar & böckerna är nästan bättre! Började att läsa bok nr två igår som heter När jag hör din röst och idag blev jag klar med den. Bok nr tre ligger här bredvid mig men jag får verkligen inte röra den, inte förens den tredje april för att vara exakt. Vill spara den tills jag åker till Lanzarote... men gud vad jag är sugen nu!!

Idag har jag vart ledig, alla ekonomilärare var iväg på nån grej. Men duktiga jag och Sebbe pallrade oss ner till skolan ändå & skrev på två grupparbeten :) Vi blev nästan helt klara så det är jätteskönt nu. Om en vecka, eller ja nu är ju klockan efter tolv så om sex dagar fyller jag tjugo år, rätt tufft. Gammal man börjar bli... Och på tal om tjugo och gammal så är Josefina det nu, klockan är efter tolv och det är den 11 mars. Grattis gumman!!

Nej nu ska jag sussa, känner hur huvudvärken börjar komma smygande. Suck.

2009-03-11 @ 00:09:11 Mickan Permalink


Kommentarer
Postat av: Josefina

Tack plutti!! :D

2009-03-13 @ 13:14:47
URL:
http://finas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91