top3 -

Dagen i korthet!

Igår kväll åkte jag, Elin och Tove hem till mina systrar och förfestade lite med vin och marängsviss. Sen blev det Wersens. blev tidig hemgång runt ett. Idag var det helt underart väder på förmiddagen men efter lunchen vände det helt. Så jag och Tove tog en shoppingrunda på byn. Blev lite kläder, mat och även andra besöket på systemet ;)

Nu ikväll har jag varit hemma hos Maria och Malin och ätit pizza, kollat letc dance och spelat nintendo. Jättetråkigt att dom åker hem på söndag, har verkligen varit kul att haft dom här :)

Kom precis hem och nu sitter jag och Clemme och kollar på film. Är helt själva hemma, det är inte vanligt. De flesta är ute och festar, en sitter på ett tåg på väg hem och en ligger på sjukhuset i Östersund, stackarn! Nu ska jag återgå till filmen, adjö!

2009-03-13 @ 23:15:39 Madde Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91