top3 -

Fredag & sjuk.

Haha skön vän man har, tack för den fina bilden Linda! Jag fick för mig häromdagen att jag skulle bli polis, berättade detta för Linda och allt jag fick till svar var ett lååångt skratt. Måste ifs erkänna att jag har tänkt om nu, men ändå.. fett elakt :D Jag tycker faktist att jag skulle passa som polis ;) (Se bilden nedan).

Idag skulle jag egentligen ha gått på hockey men så blidde det inte. Kände i skolan att jag mådde ännu sämre än vad jag gjort tidigare, så jag åkte hem efter första lektionen. När jag kom hem mådde jag hur dåligt som helst och nu ligger jag här i soffan med feber, halsont, en sjuuk förkylning och tårarna bara rinner. Uscha :( Hoppas verkligen att jag mår bättre snart, har inte tid för detta just nu! Och så självklart har jag bokat en tid för manikyr imorgon & det är verkligen den enda dagen jag hinner göra det på innan onsdagen. Så hur dåligt jag än mår imorgon bitti måste jag åka till jakan för att få detta gjort, har tid redan klockan tio...

Nej, nu ska jag snart kolla Let´s Dance med mamma och Rickard. Hoppas Laila vinner!

2009-03-27 @ 19:40:26 Mickan Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda

förlåt vännen, jag ska ju stötta dig i alla dina drömmar, så bevisa nu motsatsen och att du kan om du vill! PUSS

2009-03-28 @ 08:48:22
URL:
http://dailyluxury.blogg.se/
Postat av: Linnea

Vem van lets dance? Har noll koll har nere!!

2009-03-29 @ 12:00:37
Postat av: Madde

Världens starkaste man =(

2009-03-30 @ 12:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91