top3 -

Fredag!

Nu börjar även denna dag lida mot sitt slut. Blev tidig uppgång imorse och jobb till halv tre. Var väldigt lungt på jobbet, så jag, vickan och emma fick åka runt mellan massa lägenheter och kolla om allt såg bra ut, vilket det gjorde. Efter jobbet åkte jag in till byn och mötte mamma, pappa och dom andra på Dippan där det blev afterski. Wallmans personalen som uppträdde, riktigt duktiga är dom. Sen blev det tacos och lets dance. Var meningen att jag skulle sova hos mam o pap men jag drog mig hemåt runt nio istället. Kollade klart på lets dance här hemma. Tyckte verkligen att Laila skulle vunnit, hon var ju bättre, det kan ju ingen annan säga nått om. Men svenska folket verkar rösta lika dåligt som gjorde i melodifestivalen ;)

Imorgon börjar jag jobba kl ett vilket innebär sovmorgon. Eller rättare sagt innebar tills för nån timme sedan. Jag och Thomas lovade då Vickan att vi skulle åka och hämta hennes syster på stationen imorgon halv nio så där försvann sovmorgonen ;) Men men det är bra att jag kommer upp, har mycket att göra här hemma, tex tvätta!!

2009-03-27 @ 23:20:36 Madde Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91