top3 -

Hej mardrömsvecka!!

Igårkväll blev det lugnt för min del. Drog hem till Stefan och fortsatte mitt illamående och min huvudvärk där. Lyckades dock somna till lite så jag mådde mycket bättre runt elva :) Följde med honom upp till sportbaren där det var rätt mycket folk faktiskt. Tog en cola och drog till donken runt halv två kanske och åt med Jonas.

Idag har vi haft gäster här hemma, för att fira min födelsedag som var i tisdags och min lillebror Rickard som fyller nio år imorgon. Hann ifs också med att träffa Ea och Sofia en stund idag på förmiddagen för att ta farväl av Ea som åker till Australien idag. Kommer sakna dig! Jag är grymt avundsjuk.

Jaja, ikväll blir det bara pluggapluggaplugga. Har så sjukligt mycket att göra. Har fem prov denna vecka, är inte det helt sjukt?!?! Fattar inte hur jag ska klara av det här... Fyyyyfan. Och anledningen till detta enorma antal är för att ett prov har jag missat förut när jag vart sjuk och ett är nationella (som man ska förbereda). Sjukt. Jag mår seriöst riktigt jävla dåligt över det här och jag förstår inte hur jag ska orka?! Jaja.



Galet hur mycket jag saknar er. Men snart kommer ni hem igen!!
2009-03-23 @ 11:42:22 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91