top3 -

Hemma i Kungsängen

Tro det eller ej, jag befinner mig just nu i min egna säng. Och det är inte min säng i Åre vill jag säga, utan i Kungsängen. Åkte hem med mamma o pappa idag och stannar här tills på torsdag, självklart måste man ju vara med på bästa kompisens studentskiva ;) Det har inte varit lätt att hålla tyst om detta, speciellt inte när Mickan frågat mig varje gång den senaste veckan om jag verkligen inte kan åka hem och vara med på hennes skiva, men jag lyckades hålla tyst :)

Kom hem vid tio ikväll och åkte raka vägen hem till Mickan som inte hade en aning att jag skulle komma hem. Hade ont i magen och skakade av någon konstig anledning, haha. Hennes mamma öppade dörren och berättar att Mickan står i duschen. Så hon knackar på och ber Mickan öppna för att hon behöver en sak. Där står hon och gömmer sig medan jag börjar prata och hon får panik och fattar inte vem hennes mamma släpt in på toaletten när hon står i duschen. Haha, kul var det. Tillslut förstår hon att det är jag och får världens chock.

Så det blev en vända till Donken med massa skit snacka. Åh vad kul det var att träffas igen. Och jag är hur laddad som helst för skivan på onsdag, känns verkligen bra att vara hemma igen! =)

Nu ska sova i min alldelses egna säng. godnatt!
2009-03-30 @ 00:44:37 Madde Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda

åh vad roligt, välkommen hem!! :D

2009-03-30 @ 07:01:31
URL:
http://dailyluxury.blogg.se/
Postat av: Madde

Thanks. ses ikväll? :)

2009-03-30 @ 09:26:02
Postat av: Linda

absolut!

2009-03-30 @ 16:39:01
Postat av: Vicky

Haha bra jobbat maddepadde!! ;D

2009-03-30 @ 17:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91