top3 -

Min 20 års dag!

Dagen började med att mina underbara sambosar kom och sjöng för mig med en tårta som dom bakat :)


Madde 20 står det på ;)

Sen var Tove och jag ute i det unerbara vädret och åkte bräda. Gick även upp på den absoluta toppen i Åre.



På eftermiddagen blev det systemet, haha kände mig helt vilsen där inne och av någon anledning var jag jätte nervös. Men det gick bra iaf. Sen åkte vi och handlande mat till kvällen samt hämtade två tårtor som mamma bestält.

På kvällen blev det middag och champange.



       

Efter middagen blev det förfest på lilla Blåkulla för att sedan åka i mot Bygget. Var riktigt roligt där inne. Jag och Tove gick därifrån strax efter att dom stängt vid två för att virra omkrig på byn i två timmar (vet inte riktigt vad vi höll på med;)) Men vid fyra tog vi iaf taxi hem.



  

Blev en jätte lyckad 20 årsdag. Det enda som saknades var alla kompisar där hemma.
2009-03-04 @ 22:04:12 Madde Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91